کتاب مبانی نظری و عملی تکنولوژی آموزشی. ویراستار حسین زنگنه (زیر چاپ)
فصل دوازدهم نظریههای طراحی آموزشی جمشید حیدری |
فصل سیزدهم الگوهای طراحی آموزشی مفهومی کیومرث تقیپور
|
فصل چهاردهم الگوهای طراحی آموزشی سازنده گرایانه داوود سلیمی
|
بخش پنجم مراکز و راهبردهای یاددهی و یادگیری
|
فصل پانزدهم: راهبردهای آموزشی فاطمه زمانی
|
فصل شانردهم راهبردهای یادگیری: مائده جنیدی
|
فصل هفدهم: منابع و مراکز یادگیری سونیا موسی رمضانی
|
|
فصل هیجدهم تکنولوژی آموزشی و هوشهای چندگانه محبوبه فناخسرو
|
فصل نوزدهم فرارسانههای آموزشی سونيا موسي رمضانی و الهه ولایتی
|
فصل بیستم مدیریت بارشناختی در طراحی یادگیری چندرسانهای الهه ولایتی
|
فصل بیست و یکم: شبیهسازیهای آموزشی سونیا موسی رمضانی
|
فصل بیست و دوم بازیهای رایانهای آموزشی الهه ولایتی
|
فصل بیست و سوم: آشنایی با قطعات یادگیری با تأکید بر رویکرد شیءگرایی حسن رشیدی، مرضیه بهرام چوبین و فاطمه جعفرخانی
|
فصل بیست و چهارم عامل آموزشی اکبر مومنی راد
|
فصل بیست و پنجم آموزش مبتنی بر شبکه هانیه مستور
|
فصل بیست و ششم یادگیری همراه، فرصتها و چالشها هاجر فرهودی
|
فصل بیست و هفتم هوش مصنوعی در تکنولوژی آموزشی مریم ایزی و محمد علی رستمی نژاد
|
بخش هفتم آموزش از دور
|
فصل بیست و هشتم کلیات آموزش از دور: سونیا موسی رمضانی
|
فصل بیست و نهم مبانی فلسفی آموزش از دور از دیدگاه مدرنیسم و پستمدرنیسم سكينه محمد يوسفي و سونيا موسي رمضاني
|
بخش هشتم پژوهش در تکنولوژی آموزشی
|
فصل سیام پژوهش در راهبردهای آموزشی استيون ام راس و گري آر موريسون گردآوري و ترجمه مرتضي شعباني
|
فصل سی و یکم روشهای پژوهش در تکنولوژی آموزشی لیلا کریمی و روح اله خدابنده لو
|
فصل سی و دوم پژوهش در طراحی و توسعه ریتا سیی. ریچی و جیمز دی. کلین ترجمه الهه ولایتی
|
فصل سی و سوم پژوهش در مدلهای طراحی آموزشی جینوندن آکر و ویلمید کویپر ترجمه الهه ولایتی
|
بخش نهم مدیریت و ارزشیابی آموزشی |
فصل سی و چهارم: مقدمهای بر مدیریت و سازمان داود غفوری فصل سی و پنجم: نظریه، چهارچوبها و مدلهای ارزشیابی آموزشی مریم شهیدی
|
فصل سی و ششم: سنجش و ارزابی در آموزش الکترونیک مائده مالکی
|
واژه نامه حسین زنگنه |